Directeur Marcel Goossens in Het Financieel Dagblad én bij BNR Radio

Het Financieel Dagblad schreef een artikel over attractieparken en belevingen als marketingtrend. DST Directeur Marcel Goossens werd gevraagd om zijn kijk op deze trend. ‘Veel is veranderd, maar het is nog steeds een ontzettende groeimarkt.’

Het FD maakte een opsomming van een aantal mooie DST projecten:

“DST heeft de handen vol aan zogenaamde ‘brand experiences’. Het bureau bouwde er één op het nieuwe hoofdkantoor van fusiebedrijf VodafoneZiggo. En iets verderop in Utrecht: het eerste beleveniscentrum voor ‘cashmanagement’ voor beveiligingsfirma G4S Nederland. En elders in de Domstad Homestudios, een miljoenen kostend bezoekerscentrum van bouwer BAM Groep, waar woningkopers een dakkapel of keuken kunnen uitproberen.”

Lees het volledige artikel hier: https://fd.nl/achtergrond/1308139/op-zoek-naar-nieuwe-klanten-begin-een-attractiepark

Naar aanleiding van het artikel in het FD is Marcel ook geïnterviewd door BNR Nieuwsradio Zaken Doen met. Luister het interview hieronder terug:

Ook interesse in een beleving of brand experience? Neem contact op met Marcel Goossens of stel je vraag via het contactformulier!

Vragen?

Wij staan altijd klaar om uw vragen te beantwoorden.