Experience trends in Amsterdam

In onze hoofdstad gebeurt ‘t. Ook op het gebied van experience. Op vrijdag 20 april trokken Renze de Vries (DST) en Markus Konings (Sandenburg) langs vijf experience trends in Amsterdam. Met 20 deelnemers op de fiets door de stad. Dat was een beleving op zich.

De dag begon met een ontbijt in ons ‘experience lab’. Bij de koffie kwam er een stukje theorie aan bod: Pine & Gilmore, maar ook de next level in experience. Daarna gingen we op pad. Richting de Tony’s Chocolonely Store in de Beurs van Berlage, de Tony’s Office in de Westergasfabriek, de City Brandstore van I amsterdam, Het bezoekerscentrum van De Nederlandsche Bank en de Heineken Experience. De dag eindigde met een wrap up en een netwerkborrel aan het IJ. Het was een zeer geslaagde dag. Alle deelnemers, bedankt voor jullie inbreng.

Op vrijdag 8 juni organiseert DST opnieuw een experience trend tour, langs de blockbusters uit het programma van Leeuwarden-Fryslân 2018. Klik hier voor meer informatie en aanmelden.

 

Vragen?

Wij staan altijd klaar om uw vragen te beantwoorden.