In gesprek met de werknemers van de toekomst

In gesprek met met generatie Z. De post-millenials. De new digital natives. De iGeneration. De plurals. Oftewel: de werknemers van de toekomst. Wat vinden zij belangrijk wanneer zij zich oriënteren op een toekomstige studie of baan? Hóe oriënteren jongeren zich? Hoe bereik je ze?

Tijdens de workshop arbeidsmarkt en jongerencommunicatie gingen de deelnemers in gesprek met de doelgroep. En dat leverde een hoop nieuwe inzichten op. Een informele organisatiecultuur is voor jongeren één van de belangrijkste eisen in een toekomstige baan. Maar een platte organisatie of vrijmibo… dat kennen ze nog helemaal niet. En leuk hoor, zo’n fancy corporate bedrijfsfilm. Jongeren blijken echter dwars door té positieve bedrijfspitches heen te prikken.

Hoe bereik je jongeren dan wél? Laat jongeren in een vroeg stadium jouw bedrijf beleven. Via het onderwijs, geloven wij.

De eerstvolgende workshop jongerencommunicatie vindt plaats op 11 oktober 2018. Klik hier voor meer workshops en inspiratietrips.

Vragen?

Wij staan altijd klaar om uw vragen te beantwoorden.