De creatie van experience centres

De Heineken Experience is een klassieker. Maar sinds kort ontwikkelen veel méér merken met DST een experience centre. Zowel business-to-business als business-to-consumer: Accell, Auping, G4S, Shimano, Toyota Material Handling, Tata Steel, VodafoneZiggo. Ze creëren een nieuw experience centre of gebruiken bestaande locaties (hoofdkwartier, productie, beurs) om betekenisvolle merkverhalen te vertellen. Hoe dat werkt, beleef je in de kennissessie De Creatie van Experience Centres.

In deze sessie delen we onze kennis: proven practices, business cases, effecten en operations. Aan de hand van enige theorie, en vooral veel praktijk. En je gaat zelf aan de slag met een case. We sluiten af met een altijd geanimeerde netwerkborrel.

Programma
14:00 uur: Ontvangst bij het Experience Lab, de Ruijterkade 113 in Amsterdam
14:30 uur: Start sessie: welkom en introductie
15:00 uur: Experience centre design: theorie en cases
16:00 uur: Workshop: ontwikkel zelf een experience centre
17:15 uur: Afsluiting en netwerkborrel met vakgenoten

Onze workshops zijn exclusief bedoeld voor beslissers en professionals op het gebied van management, commercie, marketing en (jongeren)communicatie.

Geïnteresseerd? Meld je aan

Details

Deze workshop heeft al plaatsgevonden. Klik hier voor een actueel overzicht van onze workshops