Workshop Experience op beurzen i.s.m. Beewan

Een ballenbak voor volwassenen is niet de meest voor de hand liggende manier om meststoffen op beurzen te promoten. Maar het werkt veel beter dan de ouderwetse recht-toe-recht-aan methode. Experience, in dit geval de beleving van een belofte, raakt mensen eerst in het hart en daarna in het hoofd. We vertellen je tijdens de workshop Experience op Beurzen graag hoe dat werkt en wat daarbij komt kijken. Op vaste locaties en op tijdelijke locaties, zoals vakbeurzen en congressen, in feite elke denkbare ontmoeting met doelgroepen in de fysieke wereld.

Experience Lab is een initiatief van DST – het experience bureau, Sandenburg Concept Creation en Beewan Livecom. Experience Lab organiseert inspiratietrips, workshops en kennissessies voor beslissers die zich willen verdiepen in de belevingseconomie. Thema’s zijn onder meer experience centers, experience-driven sales, jongeren- en arbeidsmarktcommunicatie, retail, public spaces, food-service concepten, live communication en beursdeelnames.

Deze workshop wordt georganiseerd door Beewan Livecom en DST – het experience bureau.

Geïnteresseerd? Meld je aan

Details

10 oktober 2018
14:00-17:00

De Ruijterkade 113, Amsterdam

Details