Sales Outlook Expert Lab: inspiratietrip Design Thinking Center

Design thinking en experience hebben veel raakvlakken. Zeker in sales processen. Bij experience gaat het erom dat de klant zelf de oplossing ontdekt. Bij voorkeur op een immersive en speelse manier. Zo ontstaat er een veel betere dialoog dan in het standaard klant-verkoper gesprek. Bij design thinking draait het om teams op een gestructureerde en speelse manier nieuwe richtingen te laten ontwerpen. Zet de klant in als designer en er gebeuren spannende dingen.

In het Design Thinking Center ervaar je wat een plezierige visitor journey en een optimaal gefaciliteerd design thinking proces kan doen binnen commerciële processen.

Deze workshop wordt georganiseerd i.s.m. Stichting Sales Outlook: een onafhankelijk netwerk voor algemeen-, commercieel- en marketingdirecteuren van B2B bedrijven die beschikken over een professioneel, commercieel marketingteam.

Geïnteresseerd? Meld je aan

Details

11 september 2018
14:00

Design Thinking Center. Willem Fenengastraat 4C, Amsterdam

Details