Sales Outlook Expert Lab: inspiratietrip De Fietser

We nemen je mee naar Europa’s grootste fietsbelevingscentrum: De Fietser in Ede. Dat DST ontwikkelde voor Accell Nederland. Tijdens de inspiratietrip, georganiseerd in samenwerking met Sales Outlook, ontdek je wat experience kan betekenen voor retail, merkbeleving en merkidentiteit.

Stel: je levert alleen via retail en nooit rechtstreeks aan de consument. En toch wil je de beleving van jouw merk bij de consument verbeteren. Is een eigen experience center dan de oplossing? En hoe ga je om met je retailers of resellers? It’s all been done before in het belevingscentrum De Fietser, van de Accell-Group, het beursgenoteerde bedrijf achter merken als Batavus, Sparta en Koga. Tijdens deze inspiratietrip nemen we een kijkje in De Fietser en bespreken de inzichten die hier in de 2 jaar na opening zijn opgedaan.

Deze workshop wordt georganiseerd i.s.m. Stichting Sales Outlook: een onafhankelijk netwerk voor algemeen-, commercieel- en marketingdirecteuren van B2B bedrijven die beschikken over een professioneel, commercieel marketingteam.

Geïnteresseerd? Meld je aan

Details

Deze workshop heeft al plaatsgevonden. Klik hier voor een actueel overzicht van onze workshops