Kennissessie brand experience

De Heineken Experience is een klassieker. Maar sinds kort investeren veel méér merken in experience Zowel business-to-business als business-to-consumer: Accell, Auping, G4S, Shimano, Tony Chocolonely, Toyota Material Handling. Ze creëren nieuwe podia of gebruiken bestaande locaties (hoofdkwartier, productie) om betekenisvolle merkverhalen te vertellen. Hoe dat werkt, beleef je in de kennissessie Brand Experience die we organiseren samen met Beewan Livecom.

In deze sessie delen we onze gezamenlijke kennis: proven practices, business cases, effecten en operations. Aan de hand van enige theorie, en vooral veel praktijk. En je gaat zelf aan de slag met een case. We sluiten af met een altijd geanimeerde netwerkborrel.

Programma
14:00 Ontvangst op de Ruijterkade 113, Amsterdam
14:30 Start sessie: welkom en introductie
15:00 Introductie experience: theorie en cases door Renze de Vries (DST)
16:00 Experience op tijdelijke podia, Jan van Seventer (Beewan)
17:15 Afsluiting en netwerkborrel met vakgenoten

Onze workshops zijn exclusief bedoeld voor beslissers en professionals op het gebied van management, commercie, marketing en (jongeren)communicatie.

Deze content is geblokkeerd. Accepteer cookies om te bekijken..

Geïnteresseerd? Meld je aan

Details

Deze workshop heeft al plaatsgevonden. Klik hier voor een actueel overzicht van onze workshops