Kennissessie brand experience

De Heineken Experience is een klassieker. Maar sinds kort investeren veel méér merken in experience Zowel business-to-business als business-to-consumer: Accell, Auping, G4S, Shimano, Tony Chocolonely, Toyota Material Handling. Ze creëren nieuwe podia of gebruiken bestaande locaties (hoofdkwartier, productie) om betekenisvolle merkverhalen te vertellen. Hoe dat werkt, beleef je in de kennissessie Brand Experience die we organiseren samen met Sandenburg Concept Creation en Beewan Livecom.

In deze sessie delen we onze gezamenlijke kennis: proven practices, business cases, effecten en operations. Aan de hand van enige theorie, en vooral veel praktijk. En je gaat zelf aan de slag met een case. We sluiten af met een altijd geanimeerde netwerkborrel.

Onze workshops zijn exclusief bedoeld voor beslissers en professionals op het gebied van management, commercie, marketing en (jongeren)communicatie.

Geïnteresseerd? Meld je aan

Details

25 januari 2018
14:00 uur

De Ruijterkade 113, Amsterdam

Meld je aan voor deze workshop