Online workshop Experience Driven Sales

Commerciële kansen tijdens en na Corona.

Ook in sales is digitaal het nieuwe normaal. Geen fysiek contact meer, maar mensen proberen te charmeren en inspireren via Teams, Zoom of Skype. Of het good old telefoontje. Sales wás al hard aan het veranderen. Maar Corona brengt nog veel meer disruptie. Hoe maak je sales onderscheidend, betekenisvol en inspirerend? Het domein van experience. ‘Sales is idealiter dat klanten jouw oplossingen beleven’. Wij noemen dat experience-driven sales. We deden het altijd al in de fysieke wereld, vooral in experience centres. De werking is ook relevant in digitale ontmoetingen met bijvoorbeeld Mentimeter of Miro. Storytelling. Design thinking. Gamification. Groepsdynamiek. Het is maar een greep uit de experience-driven sales principes. Kom er meer over te weten in onze online workshop op 7 mei.

We gaan in op digitale interacties, maar ook op fysieke ontmoetingen. Digitaal is het nieuwe normaal, maar fysiek moet uniek. Dat is het credo voor het post-Corona tijdperk.

Geïnteresseerd? Meld je aan

Details

Deze workshop heeft al plaatsgevonden. Klik hier voor een actueel overzicht van onze workshops