Sales in experience centres

Experience centres kunnen goede diensten bewijzen op het gebied van marketing, communicatie en HR. Maar ze zijn bij uitstek geschikt om een kwaliteitsinjectie te geven aan salesprocessen. Door met klanten of prospects een dagdeel quality time te besteden, creëer je wederzijds begrip, kun je je verhaal beter over de bühne brengen en werk je aan de relatie. Het G4s Innovation Centre, het VodafoneZiggo Experience centre en het Innovation Centre van Tata Steel Europe zijn daar de sprekende voorbeelden van. Het betekent allemaal wel dat je de visitor journey slim moet inrichten. Zakelijke bezoekers geven jou een dagdeel van hun kostbare tijd. It better be good. Wat daar bij komt kijken, ontdek je in deze kennissessie. We nemen je mee in de werkingsprincipes van sales experience centre. In de werking van de visuele magneet, future mapping, gamification en het serious souvenir.

Deze sessie geeft je een goed beeld van effecten van experience in salesprocessen. En je gaat naar huis vol goede ideeën voor je eigen experience centre.

Geïnteresseerd? Meld je aan

Details

03 oktober 2019
14:00

de Ruyterkade 113, Amsterdam

Kun je niet op deze datum?

Heb je wel interesse, maar komt de dag niet uit? Laat dan hier je gegevens achter dan houden we je op de hoogte van de eerstvolgende workshop.

Meld je aan voor deze workshop