Workshop arbeidsmarkt en jongerencommunicatie

Hoe kom je in contact met jongeren?

De krapte op de arbeidsmarkt noodzaakt bedrijven om in een vroeg stadium in contact te komen met jongeren. Maar jongeren krijgen meer dan 3.600 boodschappen per dag te verwerken. In print, digitaal, multimediaal. Dus hoe val je als bedrijf(stak) nog op in die boodschappenbrij?

Wacht niet tot je vacatures hebt, maar ontwikkel een contactstrategie met een horizon van twee tot vijf jaar. De kunst is om jongeren jouw bedrijf te laten ervaren. Om inspirerende ontmoetingen te creëren. Wat daarbij wel of niet werkt? Ontdek het tijdens onze workshop arbeidsmarkt en jongerencommunicatie. Door met jongeren in gesprek te gaan. In deze workshop kun je al je vragen kwijt. Disclaimer: de antwoorden die je krijgt zijn soms eerlijker dan je van jongeren verwacht.

Onze kosteloze workshops zijn exclusief bedoeld voor beslissers en professionals op het gebied van management, commercie, marketing en (jongeren)communicatie.

Geïnteresseerd? Meld je aan

Details

24 mei 2018
13.30

17.00

Meld je aan voor deze workshop