Workshop resultaat uit beursdeelname door Beewan

Iedereen weet dat deelname aan een beurs geld kost, maar bijna niemand kan vertellen wat het oplevert. Zou het niet fantastisch zijn als je kon zeggen dat je investering 11,8 keer werd terugverdiend? In deze workshop laten we zien hoe je een zogenaamde ROI-rapportage kunt opbouwen en wat daarbij zoal komt kijken, maar vooral ook hoe je deze kunt gebruiken om het beurzenprogramma op langere termijn naar een hoger niveau te brengen.

Experience Lab is een initiatief van DST – het experience bureau, Sandenburg Concept Creation en Beewan Livecom. Experience Lab organiseert inspiratietrips, workshops en kennissessies voor beslissers die zich willen verdiepen in de belevingseconomie. Thema’s zijn onder meer experience centers, experience-driven sales, jongeren- en arbeidsmarktcommunicatie, retail, public spaces, food-service concepten, live communication en beursdeelnames.

Deze workshop wordt georganiseerd door Beewan Livecom.

Geïnteresseerd? Meld je aan

Details

Deze workshop heeft al plaatsgevonden. Klik hier voor een actueel overzicht van onze workshops